Güne nasıl sakin ve rahat başlanır?

-gune-nasil-sakin-ve-rahat-baslanir-.jpgSabahları yataktan sürünerek değil, iyi hissederek kalkmak için ’un önerilerine göz atın.Her sabah başucunuzdaki saat çaldığında, yataktan kalmak istemiyor ve sürekli alarmı erteliyorsunuz. Artık kalkmak zorunda olduğunuz saat geldiğindeyse kendinizi yataktan adeta bombayla fırlatılmış gibi atıyor, bir an önce evden çıkmak üzere hazırlanma işine girişiyorsunuz. Dakikalarla yarıştığınız, neden her gün aynı ritüeli yaşadığınıza lanet ettiğiniz sabahlarda kendinizi mutsuz hissediyorsunuz.

Bu senaryo çoğumuzun hayatına benziyor galiba. Oysa sabah sakinliği tüm günün sükûnet ve rahatlık içinde geçmesine yardımcı olabilir. Şundan emin olmak gerekiyor: Güne nasıl başlarsak, öyle gider. Bu durumda güne sakin ve huzurlu başlamanın yollarını bulmalıyız. olarak, sizin için, güne sakin ve rahat başlamanın test edilmiş yöntemlerini
araştırdık.
Sabahları yataktan sürünerek değil, iyi hissederek kalkmak için ’un önerilerine göz atın.Yarım saat erken kalkın
Günde kaç saat uyursanız, uyku konusunda doyuma ulaştığınızı düşünür, uyanmakta güçlük çekmezsiniz? Her insan için uyku saati farklıdır. Her gün size yetecek kadar uyumaya özen gösterin. Bunun için akşamları erken yatmaya gayret edin. Sabah kalkma saatinizi de normalden yarım saat önceye alın. Erken kalkıp evden çıkmak için sakin sakin hazırlanmak size kendinizi daha iyi hissettirecektir.

Yeterli uyumak güçlü bir belleğe sahip olmak için de önemli. Bununla ilgili yazımızı okumak için tıklayın.

Sabahları yataktan sürünerek değil, iyi hissederek kalkmak için ’un önerilerine göz atın.Birkaç dakika meditasyon
Yataktan kalkar kalmaz hiçbir şey yapmadan durmak için kendinize biraz süre tanıyın. Örneğin gözünüzü açar açmaz
BlackBerry’den gelen e-mailleri kontrol etmeyin. Sadece nefes almaya, meditasyona odaklanın. Gözlerinizi kapatın, sessiz ve sakin bir şekilde kalın. Zihninizi sakinleştirecek mutlu ve huzurlu şeyleri aklınıza getirin.
Sabahları yataktan sürünerek değil, iyi hissederek kalkmak için ’un önerilerine göz atın.Limonlu ılık su için
Güne kafeinle başlama ritüeline bir son verin! Bu, basit ama güçlü C vitaminli karışım, sindirim siteminizi harekete geçirir, vücudunuzun besinleri sindirme yeteneğini geliştirir. Ayrıca karaciğerinizin çalışmasına destek olur ve toksinlerin vücuttan atılmasını sağlar.
Sabahları yataktan sürünerek değil, iyi hissederek kalkmak için ’un önerilerine göz atın.Anlamlı bir şeyler okuyun
Etkilendiğiniz bir kitap ya da okumaktan zevk aldığınız bir şair varsa, işte tam da sabah saatleri bir ya da iki sayfa veya kitaptan bir bölüm okumak için en ideal zamanlar. Kısa
okuma seansı, zihninizin bunalmadan yavaş yavaş açılmasına katkıda bulunur.
Sabahları yataktan sürünerek değil, iyi hissederek kalkmak için ’un önerilerine göz atın.Taze bir nefes alın
Pencereyi açın ve serin sabah havasını derin derin içinize çekin. Bu derin nefeslerle içinize aldığınız oksijen, ciğerlerinizi genişletecektir. Eğer dışarısı güneşliyse biraz balkona çıkın ya da pencereden uzanıp gözlerinizi kapatın ve güneşin yüzünüzü kaplamasına izin verin. Güneşin ılıklığını hissedin ve sakinleşin.
Sabahları yataktan sürünerek değil, iyi hissederek kalkmak için ’un önerilerine göz atın.Güne enerjik başlayın
Hem erkenden uyanıp, hem de tüm gün boyunca zinde olmak istiyorsanız bu 10 öneriye kulak verin.

Sabahları zinde uyanmak için
Sabahları halsiz ve bitkin kalkmak yerine, güne enerjik ve dinç bir şekilde başlamak için bu 7 öneriye dikkat!

Sabahları güzel uyanmanın sırları
Sabah uyandığınızda kendinizi nasıl buluyorsunuz? Eğer aynada gördüğünüzden memnun değilseniz, bu yazı size göre! Güzel uyanmanın püf noktaları ‘da.

Kendinizi iyi hissetmenin 10 yolu
“Önce kendiniz!” Ama nasıl? Kendinize vakit ayırıp, bu vakti en güzel şekilde değerlendirmeye ne dersiniz? Kendinizin kendinize çok özel hissettirmesine ne dersiniz? O zaman ’un iyi hissettirecek 10 önerisini mutlaka okuyun.

Güne nasıl sakin ve rahat başlanır?


En Fazla Tıklananlar

  • None

Popüler Yazılar


%d bloggers like this: